فیشن ڈیزائنگ خواتین کے لیے ایک بہترین مستقبل – خواجہ کوثر حیات

آج گلوبلائزیشن کے دور میں کوئی بھی کام چھوٹا یا بڑا نہیں رہا ۔ چھوٹے سے چھوٹے کام کو بھی بطور روزگار بڑے آب وتاب سے اختیار کیا جارہا ہے ۔ زمانہ قدیم میں گھر میں لڑکیاں اور خواتین کھانا پکانے ، گھر کے کام اور گھر کے کام کے ساتھ ساتھ سلائی کڑھائی سے بھی واقف رہتی تھیں اور عام طور پر اپنے کپڑوں کی سلائی خود کرتی تھیں۔ ان ملبوسات کو دیدہ زیب بنانے کے لئے کشیدہ کاری اور سلمیٰ ستاروں سے انھیں سجایا جاتا تاکہ لباس خوبصورت نظر آئے ۔ وقت اور حالات ترقی کے ساتھ ساتھ بدلتے گئے ۔ گھریلو ضرورتیں بدل کر فیشن میں تبدیل ہوگئیں ۔آج ضرورت نے جدت کا رنگ لے لیا، لڑکیاں اور خواتین نت نئے ڈزائن کے ملبوسات بنانے کے لیے کڑی محنت اور بے دریغ پیسہ خرچ کرنے سے بھی پیچھے نہیں ہٹتیں ۔ آج یہ خواتین کا پسندیدہ اور محبوب مشغلہ بن گیا ہے ۔ جی ہاں یہ مشغلہ وقتی تسلی یا شوق تک محدود نہیں بلکہ ایک مستحکم روزگار کی صورت میں معاشرہ میں بطورچلن چل پڑا ہے ۔حتی کہ لڑکیاں انٹرنیٹ کے ذریعہ ملبوسات کے ڈیزائن ڈھونڈتی ہیں یا تصاویر جمع کرتی ہیں اور ہو بہو لباس سلوانے ٹیلریعنی فیشن ڈیزائنرکے پاس جاتی ہیں ۔
فیشن ڈیزائنگ خواتین کے لئے ایک عزت دار پیشہ ہے جو خواتین اپنے گھر سے ہی کرسکتی ہیں ۔فیشن ڈیزائنگ آج ایک بڑا گلیمرس بزنس بن چکا ہے ۔یہ گھریلو صنعت کا درجہ رکھتا ہے۔آج کے زمانے میں فیشن ڈئزائننگ کے لیے فیشن ڈئزائنرس کی بازار میں بہت زیادہ مانگ ہے ۔خواتین کے ریڈی میڈ ملبوسات کے لیے مارکیٹ میں فیشن ڈیزائنر کی بہت ضرورت ہوتی ہے ۔ بہترین قسم کے ڈیزائنر ڈریسیس خواتین کی پہلی پسند ہوتے ہیں ۔
آج فنکارانہ صلاحیت سے نئے نئے خیالات کو عملی صورت دینا آسان ہوگیا ہے ۔ سادہ کاٹن کا سوٹ بھی فیشن ڈیزائنگ سے گزر کر جب تیا ر ہوتا ہے تو اسے دیکھ کر تعریف کئے بنا رہا نہیں جاتا ۔ خواتین گھر میں بھی نت نئے ملبوسات سی کر چھوٹی سی بوٹک کی شکل میں کاروباری طور پر چلا رہی ہیں ۔
اگر آپ فیشن ڈیزائنر بننا چاہتی ہیں تو سب سے اہم خصوصیات آپ کی فنکارانہ صلاحیت ہے ۔آپ کا یہ فن ہی نت نئے لباس تیار کرواکر آپ کی صلاحیت کا لوہا منواسکتا ہے ۔ بس اس میں گاہک کی ضرورت اور موجودہ دور میں چلنے والے چلن و رجحان کا آپ کو علم ہونا لازمی ہے ۔باقاعدہ ڈگری نہیں ہونے پر بھی آپ فیشن ڈیزائنر بن سکتی ہیں۔ بس اس میں باقاعدہ مشق اور نئے فیشن سے آپ کا آگاہ ہونا ضروری ہے ۔ ہر دن تھوڑی سی مشق آپ کو طویل مدتی ہنر میں ماہر و مشاق بنا دیں گی۔ آج خواتین بڑے پیمانے پر اپنے بوٹک چلا رہی ہیں ۔
آپ کسی بھی کام کو کرئیر بنانے کا ٹھان لے تو سب سے پہلے اس میں آپ کو محنت ، دلچسپی اور ایمانداری اشد ضروری ہے ۔ جب ہی آپ مہارت والا فن حاصل کرنے میں کامیاب ہوسکیں گے اور مستقل طور پر اسے انجام دینا آپ کے لئے آسان ہوگا ۔ اگر یہ محنت منظم طریقے سے کی جائے تو اس کے ذریعے پرکشش کمائی حاصل کرنا آسان ہے ۔ فیشن ڈیزائنگ اس ہنر میں مہارت کے لیے کپڑوں کی قسموں سے آپ کی واقفیت ہونا ضروری ہے ۔ کون سے موسم میں کون سے کپڑے کو پسند کیا جاتا ہے یا اس کی ڈیمانڈ ہوتی ہے ، روزمرہ ،شادی بیاہ اور آفس کے لیے مختلف قسم کے ملبوسات کو ترجیح دی جاتی ہے جس کا علم ہونا لازمی ہے ۔ آج بین الاقوامی سطح پر فیشن ڈیزائنگ اس قدر مقبول ہے کہ باضابطہ فیشن شو منعقد کرکے نت نئے ڈیزائنر کپڑوں کو پرکشش انداز میں شائقین کے سامنے پیش کیا جاتا ہے ۔
فیشن ڈیزائنگ کے لیے بہت سے چھوٹے اور بڑے کورسیس ہیں جو کم مدتی اور طویل مدتی دونوں طرز پر ہیں ۔ ایک تا چار سال کے درمیان کے کورسیس اس سے جڑے کورسیس کے لیے کم از کم تعلیمی قابلیت ہشتم کامیاب ہونا ضروری ہے۔ کچھ کورس کے لیے بارہویں میں کامیاب ہونا لازمی ہے جس سے آپ کو فیشن ڈیزائنگ کے اچھے کالج میں داخلہ مل سکتا ہے ۔ کچھ کالجز میں داخلہ کے لئے انٹرنس امتحان سے بھی گزرنا پڑتا ہے ۔ جس میںآپ کو ریاضی ، انگریزی اور ڈرائنگ پر مبنی سوالات پوچھے جاتے ہیں ۔ کامیاب فیشن ڈیزائنر بننے کے لیے ڈرائنگ ، کلاتھ ڈیزائنگ ، کلر ، ٹیکسٹائل اور فیشن ڈیزائنگ کی اچھی معلومات ہونا چاہئے تبھی آپ اچھے پروفیشنل اور کامیاب فیشن ڈیزائنر بن سکتے ہیں ۔فیشن کبھی بھی مستقل نہیں رہتا ۔ اس میں کلر کامبینیشن ، ڈیزائن بدلتے رہتے ہیں ۔ اس کی نوعیت میں بھی تبدیلی ہوتی رہتی ہے۔ موسم سرما کے لباس کا انتخاب الگ اور موسم گرما کے لباس کا انتخاب الگ ہوتا ہے ۔
فیشن ڈیزائنر بننے کے لیے کون سے کورسیس کئے جاسکتے ہیں ۔اس کی معلومات آپ کو مہیا کروائی جارہی ہے۔
(۱) Apparel Manufacturing Technology، یہ گارمینٹ کے متعلق کورس ہے جس کے لیے بارہویں کامیاب ہونا چاہئے اور اس کورس کی مدت ایک سال ہے ۔
(۲) Apparel Merchandiseکور س کے لیے گریجویشن یا Apparel Manufacturing Technology (AMT) کامیاب ہونا لازمی ہے ۔ اس کورس کی مدت تین ماہ ہے ۔
(۳) سیونگ مشین آپریٹر اس کے لئے دسویں پاس ہونا چاہئے ۔ اس کی مدت تین ماہ ہے ۔
(۴) پیٹرن کٹنگ ماسٹر کے لیے امید وار کا دسویں کامیاب ہونا، کور س کی درکار مدت چھ ماہ۔
(۵) اسی طرح Diploma In Fashion Sampling/Coordination کے لیے بارہویں پاس اور کورس کی مدت ایک سال ۔
(۶) Production Supervision/Quality Controlاس کورس کے لیے بارہویں کامیاب ہونا لازمی ۔ اس کورس کی مدت چھ ماہ۔
(۷) Finishing, Packing, Supervisorکے لیے بارہویں کامیاب ہونا ضروری اور کورس کی مدت تین ماہ ہے ۔
(۸) Machine Mechanic Courseکے لیے دسویں پاس ہونا کورس کی مدت چار ماہ ۔
(۹) Garment checker Courseکے لئے تعلیمی قابلیت آٹھویں کامیاب اور کورس کی مدت تین ماہ ۔ اس کے علاوہ اس سے متعلق بہت سے ڈپلومہ کورسیس ہیں ۔ جو ضرورت کے لحاظ سے کئے جاسکتے ہیں ۔
(۱۰) ڈیزائننگ کورس ، تعلیمی قابلیت بارہویں کامیاب ہونا لازمی ہے ۔ یہ کورس تین سالہ ہوتا ہے اس کورس کو کرنے کے بعد کسی بھی ایکسپورٹ ہائوز میں ڈیزائنر فیشن کو آرڈینیٹر ، کوالیٹی کنٹرول فیشن مرچنڈائزنگ کے طور پر کام کرسکتے ہیں ۔اس کورس کے ذریعہ کاسٹیوم ، جیلوری، چمڑے کا سامان بنانا بھی سکھایا جاتا ہے ۔
(۱۱) فیشن ڈیزائننگ کی بھی معلومات لیتے ہیں ۔یہ کورس تین سالہ ہوتا ہے ۔ جس کے لیے بارہویں میں کم از کم پچاس فیصد مارکس ضروری ہے ۔ او بی سی اور دیگر پسماندہ طبقات کے لیے 5%مارکس کی رعایت ہوتی ہے ۔ اس میںمیرٹ کے مقابل داخلہ ملتا ہے ۔ اس کورس کو مکمل کرنے کے بعد آپ بطور فیشن ڈیزائنر پیٹرن میکر اسٹائیلش پیٹرن فیش کور آر ڈی نیشن کے طور پر ملازمت یا فری لانس کام کرسکتے ہیں ۔
(۱۲) مارکیٹنگ اور مرچنٹ ڈائزنگ یہ ڈپلومہ کورس دو سالہ ہوتا ہے ۔ اسے کرنے کے بعد فیشن ٹکنالوجیسٹ کے طور پر ملازمت کے مواقع میسر ہیں ۔ اس کا سب سے مثبت پہلو بہت سی کمپنیاں دوسرے سال ہی انٹرویو کے لیے بلا تی ہیں۔
(۱۳) اس کے علاوہ دو سالہ ڈپلومہ کورس گارمینٹ مینو فیکچرنگ ہوتا ہے ۔ لیدر گارمنٹ ،ڈیزائنگ اور ٹکنالوجی اس کورس کے لیے گریجویٹ ہونا لازمی ہے ۔ کورس مکمل کرنے کے بعد اسٹالسٹ لیدر ڈیزائننگ کے طور پر یا فری لانس کے طور پر کام کرسکتے ہیں۔
(۱۴) ایک اور دوسالہ ڈپلومہ ہوتا ہے جس کے لیے بھی گریجویٹ ہونا لازمی ہے ۔اس کا نام Knitwear Design اور ٹیکنالوجی ڈیزائن ہے ۔
(۱۵) اس کے علاوہ Accessaries Designing & Fasjion Designing اس کورس میں جوتے ، بیگ ، بیلٹ ، ہاتھ کے بیگ، جیولری ، ڈیزائنگ وغیرہ سکھائی جاتی ہے ۔
آج ہم نے فیشن ڈیزائنگ ، آج کا پسندیدہ فیشن اور کل کا بہترین مستقبل اس کے تحت فیشن ڈیزائننگ کیا ہے ؟ فیشن ڈیزائننگ سیکھنے کے لیے کون سی صلاحیتوں کا ہونا ضروری ہے ؟ فیشن ڈیزائننگ میںکون کون سے کورسیس کئے جاسکتے ہیں اس کی ہم نے معلومات حاصل کیں ۔
چلئے دیکھتے ہیں کہ فیشن ڈیزائننگ روزگار میں ملازمت کے لیے کون کون سے مواقع دستیاب ہیں ۔ آپ نے جس ادارہ سے یہ کورس کیا ہے وہاں سے کیمپس پلیسمنٹ کے ذریعہ روزگار حاصل کرسکتے ہیں ۔ بہت سی کمپنیاں جیسے اروند مل ، ٹا ٹا انٹرنیشل، ویژال میگا ،کیر آن بھارتی ،ویلمارٹ ، ڈیزائن اور ڈیکور ،فیب انڈیا، کارلے انٹر نیشنل پرائیوٹ لمیٹیڈ ، پال فیشن ، ریلائنس برانڈ، شری بھارت انٹرنیشنل جیسے اداروں میں روزگار کے مواقع دستیاب ہوتے ہیں ۔اس کے علاوہ اسسٹنٹ ڈیزائنر، اسٹائلش ، فیشن کورآرڈینیٹر ، Accesary Designer, Patern Maker, Production Managerکے طور پر کام کرسکتے ہیںیا خود کی چھوٹی سی کمپنی یا بوٹک کھولی جاسکتی ہے ۔ ان کورسیس میںروزگار کے بہت سے مواقع موجود ہیں ۔ویسے بھی آج کپڑوں کو خصوصی اہمیت دی جاتی ہے۔ فیشن ڈیزائنگ کی فیلڈ اتنی وسیع ہوچکی ہے اس میں آپ فری لانس یا کسی کمپنی سے جڑ کر یا اپنی ذاتی بوٹک کے ذریعہ اچھی خاصی کمائی کرسکتے ہیں ۔
فیشن ڈیزائنگ کورسیس چلانے والے اداروں کی تفصیلات انٹرنیٹ پر دستیاب ہیں ۔شوق کو روزگار بنائیں اور مستقبل کی جانب مزید ایک قدم بڑھائیں ۔