ٹیسلا نے اپنا پہلا وائرلیس چارجر لانچ کیا، ٹیسلا فون اگلا آ رہا ہے؟

عام طور پر جب آپ Tesla کا نام سنتے ہیں تو ذہن میں صرف ایک چیز آتی ہے: الیکٹرک گاڑیاں یا EV۔ 2008 میں پائی جانے والی الیکٹرک گاڑیاں بنانے والی کمپنی نے واقعی اس سیارے کی سطح پر اپنا نام بہت اچھی طرح سے نشان زد کیا ہے۔ ایک کمپنی جس کی عمر صرف 14 سال ہے، یہ آج دنیا کی سب سے بڑی کمپنیوں میں سے ایک ہے۔ ٹھیک ہے، آئیے Tesla کی کہانی کو ایک اور دن کے لیے چھوڑتے ہیں۔

کچھ عرصے سے، ہم نے ٹیسلا اسمارٹ فون کی تیاری میں متعدد افواہیں دیکھی ہیں۔ دن بہ دن، سال بہ سال، یہ قیاس پوری دنیا میں پھیلتا رہتا ہے۔ پھر بھی، جب اس ٹیسلا فون کی بات آتی ہے تو دیکھنے یا بات کرنے کے لیے بہت کم ہے۔ بہت سارے فرض کیے گئے ہیں لیکن ہمیں یہ بھی اندازہ نہیں ہے کہ آیا ٹیسلا فون میں اینڈرائیڈ، آئی او ایس یا اس کا اپنا فرم ویئر ہوگا۔

ٹیسلا نے ٹیسلا وائرلیس چارجر کا اعلان کیا
بس جب قیاس آرائیاں ختم ہو رہی ہیں، ٹیسلا نے اسے دوبارہ زندہ کرنے کے لیے کچھ کیا ہے۔ ٹیسلا نے اسمارٹ فونز اور دیگر ڈیوائسز کو چارج کرنے کے لیے وائرلیس چارجر لانچ کیا ہے جو وائرلیس چارجنگ کو سپورٹ کرتے ہیں۔ ٹیسلا کا یہ نیا وائرلیس چارجر ہمیشہ سے مقبول ٹیسلا سائبر ٹرک سے متاثر ہے۔ اس میں ایک ایلومینیم کیس ہے جس میں الکنٹارا سطح ہے۔ یہ detachable مقناطیسی اسٹینڈ کے ساتھ بھی آتا ہے۔ یہ آپ کو اسٹینڈ کو ہٹانے اور چارجر کو میز پر فلیٹ رکھنے کی اجازت دیتا ہے۔

Gizchina News of the week

نیا Tesla وائرلیس چارجر Qi-وائرلیس چارجنگ ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے ایک ہی وقت میں تین آلات تک چارج کر سکتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ وہ آلات جو Qi وائرلیس چارجنگ ٹیکنالوجی کو سپورٹ نہیں کرتے ہیں وہ مطابقت نہیں رکھتے۔ ایک قابل ذکر مثال گلیکسی واچ لائن اپ اور گوگل پکسل واچ ہے۔ چارج کرنے کی رفتار کے لحاظ سے، آپ کو Tesla وائرلیس چارجر پر 15W بھی مل رہے ہیں۔

ٹیسلا وائرلیس چارجر کی قیمت اور دستیابی
ٹیسلا وائرلیس چارجر منفرد ہے، پریمیم لگتا ہے اور کر سکتا ہے۔ وہاں موجود بہت سے دوسرے آلات کے مقابلے بیک وقت زیادہ ڈیوائسز چارج کریں۔ لیکن قیمت آپ کو دوبارہ سوچنے پر مجبور کر سکتی ہے۔ یہ ڈیوائس $300 کی رقم میں فروخت ہوگی۔ ذرائع کا یہ بھی دعویٰ ہے کہ اس نئے چارجنگ لوازمات کی فروخت فروری 2023 میں شروع ہو جائے گی۔

تو واپس اصل سوال کی طرف۔ اب جب کہ ہمارے پاس ٹیسلا وائرلیس چارجر ہے، کیا اس کا مطلب ہے کہ ہم جلد ہی ٹیسلا اسمارٹ فون دیکھنے والے ہیں؟ ہم یہ دیکھنے کے لیے جیتے ہیں کہ 2023 میں کیا ہوتا ہے۔

ٹویٹر کی خریداری کے بعدالیکٹرک کار پار ایکسیلنس کا مالک یا سب سے بڑی نجی ایرو اسپیس کمپنی، اسپیس ایکس، کسی اور مارکیٹ میں داخل ہونے کا فیصلہ کرتا ہے۔ ایلون مسک نے اسمارٹ فون کے نئے ماڈل کا عندیہ دیا ہے جو ایپل کمپنیوں کا مقابلہ کرے گا۔، سام سنگ، گوگل اپنی اعلیٰ رینج میں۔ اور یہ ہے کہ یہ فون، افواہوں کے مطابق، اعلیٰ سطح پر مقابلہ کرنے کا ارادہ رکھتا ہے، جیسا کہ ایلون خود پسند کرتا ہے۔

دنیا کا آج تک کا سب سے امیر آدمی اسے برداشت کر سکتا ہے۔، اگرچہ اس مبینہ Tesla Pi Phone پر ابھی تک کوئی پختہ تلفظ نہیں ہے۔ جہاں ہم آپ کو اس کی خصوصیات، قیمت اور ریلیز کی تاریخ بتائیں گے۔ اس کے نام سے شروع کرتے ہوئے، Tesla Pi Phone منتخب کیا جائے گا۔ الیکٹرک کاروں کی طرح، ناموں کو قائم کرنے کے لیے سائنس کا استعمال وہ چیز ہے جو مسک کو پسند ہے۔. Pi، ریاضی کے نمبر 3.1416 کے حوالے سے۔

اس شعبے میں مہارت رکھنے والے لوگ لانچ کی تاریخ کا انتظار کر رہے ہیں۔پہلی افواہوں کے آغاز سے لے کر آج تک، 2023 کے آخر یا 2024 کے آغاز تک۔ اس تاریخ کی ابھی تک وضاحت نہیں کی گئی ہے، جیسا کہ قیمت ہے، لیکن اس میں ممکنہ خصوصیات ہوں گی اور یہ دنیا میں ایک نیا پن ہے۔ اسمارٹ فون کے.

1 Tesla Pi Phone کی خصوصیات
2 شمسی توانائی سے چارج
3 مریخ کے لیے کرپٹو کرنسیوں کی دنیا
4 Tesla Pi Phone کی حفاظت
5 اس فون کی قیمت
Tesla Pi Phone کی خصوصیات
رنگ ٹیسلا پائی فون
فون، جس میں آئی فون رینج، سام سنگ کے ٹاپ ماڈلز کا مقابلہ متوقع ہے۔ اور دیگر حریفوں میں دھاتی تکمیل ہوگی۔ ان فنشز کو فوٹو کرومک کوٹنگ سے تقویت ملے گی، جو اسے فون میں مداخلت کرنے والی روشنی کے لحاظ سے رنگ تبدیل کرنے کی صلاحیت فراہم کرے گی۔ یہ ڈیوائس چار پیچھے کیمرے بنائیں گے۔ (اعلی درجے کے موبائلز میں آج کل عام ہے) جو کم روشنی والے حالات میں تصاویر لینے کے لیے مصنوعی ذہانت کا استعمال کرتی ہے۔

اینڈرائیڈ فونز والی دیگر کمپنیوں کی طرح Tesla Pi Phone اس کے فنکشنز کو غیر مقفل کرنے یا آن لائن خریداری کرنے کے لیے بایو میٹرک فنگر پرنٹ ہوگا۔. اس ٹیکنالوجی کو اسکرین کے نیچے ضم کیا جائے گا۔ چونکہ یہ کوئی نئی بات نہیں ہے۔ کچھ فونز میں عمر لگتی ہے۔ کوشش کر رہا ہے یہ دیکھنا عجیب ہے کہ چہرے کا پتہ لگانے کے ذریعے ان لاک یا ادائیگی کرنے کا کوئی فنکشن نہیں ہے، اب جب کہ اس میں زیادہ سے زیادہ فونز شامل ہو رہے ہیں۔

کچھ افواہیں ہیں جو کہتے ہیں کہ یہ آگ میں جعل سازی کی جائے گی لہذا یہ مضبوط اثرات کے خلاف مزاحم ہوگی۔لیکن یہ ایسی چیز ہے جس کی ہم ابھی تک ضمانت نہیں دے سکتے۔

شمسی توانائی سے چارج
ٹیسلا سولر چارجنگ
جیسا کہ ٹیسلا جیسی کمپنی سے توقع کی جاتی ہے، پائی فون کو شمسی توانائی کا استعمال کرتے ہوئے بیٹری ری چارج کرنے کے لیے ایک نظام کو مربوط کرنا چاہیے۔. ایلون مسک کی کمپنی اپنی سرگرمیوں کا ایک بڑا حصہ بیٹریاں بنانے اور اپنی کاروں کے چارجنگ کے نئے طریقوں کی چھان بین کے لیے وقف کرتی ہے۔ یہ بیٹریوں کے شعبے میں ٹیلی فون مارکیٹ میں آنے کو کم سے کم حوصلہ افزا بناتا ہے۔

اس میں ایک بیٹری ہوگی تاکہ فون کو مستقل طور پر چارج کیا جاسکے۔ ایسا اس لیے کیا گیا ہے کہ مختلف حالات کی وجہ سے، آج آپ ہمیشہ شمسی توانائی کا استعمال کرتے ہوئے فون کو چارج نہیں کر سکتے۔ لیکن، اس فون میں فون کی پشت پر سولر پینل ہوگا۔ پلیٹ شفاف ہو گی اور اندر کی طرف ہو گی، اس لیے اس کی جمالیات میں زیادہ مداخلت نہیں ہوتی۔

مریخ کے لیے کرپٹو کرنسیوں کی دنیا
cryptocurrencies کی ابھرتی ہوئی دنیا اور اس تک رسائی کی آسانی کے ساتھ، Tesla Pi Phone نے اپنی ٹیکنالوجی کو اس میں ضم کرنے کا موقع نہیں گنوایا۔ اس دنیا کے ساتھ ایلون مسک کا ارادہ مریخ پر ہے۔ اور یہ ہے کہ، اسپیس ایکس کمپنی کے ساتھ اس کا ارادہ یہ ہے کہ مریخ پر کسی وقت زندگی ہو سکتی ہے۔. اس لیے وہ ان پہلے باشندوں کے ساتھ لین دین کرنے کے لیے ایک واحد کرنسی کو ضم کرنا چاہتا ہے۔

کمپنی کے مطابق مریخ پر مکمل زندگی ہونے کا تخمینہ XNUMX لاکھ افراد ہے۔ اس لیے ان کے لیے تجارتی سرگرمیاں انجام دینے اور آزاد زندگی گزارنے کے لیے ایک مشترکہ کرنسی کی ضرورت ہے۔. مسک جس کرپٹو کرنسی کو لانچ کرنے کا ارادہ رکھتا ہے اسے مارٹ کوائن کہتے ہیں۔ اور اس کے ساتھ وہ ایک ہی کرنسی کے ساتھ سیاروں کے درمیان لین دین کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ یہ ان لین دین کو آسان بنانے کے لیے ایک بٹوے کو فون میں ضم کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

ان cryptocurrencies کا مقصد آپ کے معاشی لین دین کے لیے بیرونی اداروں پر انحصار کرنا نہیں ہے۔ آپ کا پورا پورٹ فولیو آپ کے Tesla Pi Phone پر ہے۔ جو ہم نہیں جانتے وہ یہ ہے کہ کیا یہی پرس دوسرے فونز استعمال کر سکتے ہیں یا اس کا مقصد صرف ان لوگوں کے لیے ہو گا جو سرخ سیارے پر جانا چاہتے ہیں۔

اس سے بہت زیادہ عدم تحفظ پیدا ہوتا ہے، تو آپ اپنے کرپٹو پورٹ فولیو کی حفاظت کیسے کر سکتے ہیں؟ چونکہ کرپٹو کرنسیوں کے ساتھ بہت زیادہ تنازعہ ہے، اس لیے ان کی حفاظت کا طریقہ ایک ہارڈ ویئر والیٹ سے ہے۔ جسے آپ کے آلے پر نام نہاد ہیکرز کی مداخلت سے روکنے کے لیے لاگو کیا جاتا ہے۔

Tesla Pi Phone کی حفاظت
ٹیسلا سیکیورٹی، کیمرے
پچھلے پیراگراف کے حوالے سے ہمیں یہ جاننا ہوگا کہ اس نئے فون میں کونسی سیکیورٹی ٹیکنالوجی ہے۔ اس ڈیوائس میں آپ کی انٹرنیٹ براؤزنگ کے آغاز سے ہی ایک انکرپشن ہوگا۔ ٹور کی گنتی جیسے براؤزرز کی طرح۔ وائی ​​فائی نیٹ ورک فون میں شامل ہو جائے گا، جس سے کم سکیورٹی والے پبلک یا پرائیویٹ نیٹ ورکس کے ذریعے اسے اٹھانا مشکل ہو جائے گا۔

فون میں بنایا گیا یہ وائی فائی نیٹ ورک StarLink برانڈ فراہم کرے گا، ایلون مسک کی کمپنیوں کے گروپ سے بھی۔ کہا جاتا ہے کہ اس تمام ٹیکنالوجی کو شامل کرنے سے فون مکمل طور پر پرائیویٹ ہو جائے گا۔ چونکہ، خود کمپنی بھی فون کے ساتھ آپ کی نقل و حرکت کے بارے میں معلومات جمع نہیں کر سکے گی۔ آپ جو پیغامات بھیجتے ہیں، جن ویب سائٹوں سے آپ مشورہ کرتے ہیں یا جو ویڈیوز آپ دیکھتے ہیں ان کو کمپنی خود ڈیکرپٹ نہیں کرسکتی ہے۔ اور اس میں ایک خفیہ کاری ہوگی جسے صرف آپ اور آپ کے پیغام کا وصول کنندہ ہی جان سکیں گے۔

اس فون کی قیمت
جیسا کہ ہم نے پہلے ذکر کیا ہے، فون کی قیمت ابھی تک سرکاری طور پر معلوم نہیں ہے۔ ان تمام خصوصیات کے بعد کوئی بھی سوچ سکتا ہے کہ یہ مارکیٹ کا سب سے مہنگا موبائل ہوگا۔لیکن کہا جاتا ہے کہ ایسا نہیں ہوگا۔ اور مضامین کے ماہرین کمپنی کی نقل و حرکت کا تجزیہ کرتے ہوئے، ان کا اندازہ ہے کہ یہ $800 سے $1200 کی قیمت کے لیے مارکیٹ میں جا سکے گی۔ یہ تخمینی قیمت امریکی مارکیٹ کے لیے ہے، اس لیے یہ اس مارکیٹ کے لحاظ سے مختلف ہو سکتی ہے جسے آپ ہدف بنا رہے ہیں، خود اقتصادی افراط زر، یا کرنسی۔